מחפשים כדים שישפרו את נראות הגינה שלכם? ככה תעשו את זה נכון

הגינה שלנו היא אחד המקומות החשובים לנו ביותר. זהו המקום בו אליו נוכל לצאת וליהנות מהשקט, האוויר הצח, האווירה המשפחתית שאנו מחפשים כל כך וכמובן השקט הנפשי. זהו מקום פסטורלי שאם יהיה מעוצב בצורה הנכונה יוכל להקנות לנו מעין “מקום לברוח אליו” מאורח החיים הקדחתני שכולנו חיים בו. מקום שבו נוכל לשבת בשקט לקרוא ספר באוויר הפתוח, לשבת על כיסא פלסטיק איכותי של אלמי מוצרי פלסטיק ולשתות לימונדה קרה ביום קיצי חמים ואפילו לשחק עם הילדים בגינה בטוחה, ירוקה ונעימה יותר. באמצעות כדים מעוצבים לגינה תוכלו לשפר את הנראות של הגינה שלכם ולהקנות לעצמכם ולבני המשפחה תחושה נעימה וטובה יותר.

על החשיבות של כדים בגינה שלכם:

אין כיום גינה ללא כדים. אלה משמשים גם לגינה וגם לעיצוב הגינה ולעתים גם לעיצוב מרפסות של דירות בבניין. בכדים נוכל לגדל עציצים חיים או להתקין עציצים מפלסטיק שיהיו יפים באותה מידה ולא יצריכו תחזוקה שוטפת. ישנו מבחר גדול של כדים מסוגים שונים, איכויות שונות, צורות שונות, נפח שונה ועוד. כל אחד מאלה עשוי להתאים לצרכים שונים. כך למשל: אם אתם רוצים לגדר ירקות בגינה שלכם – כד רחב ונמוך יספיק לכם כיוון שהירקות לא דורשים עומק אלא יותר רוחב ושטח. לעומת זאת, אם אתם רוצים לשתול עץ או
עציץ, כדאי שהכד שאתם בוחרים יהיה גדול מספיק לאפשר לעץ להתפתח. כאשר מדובר בעציץ מפלסטיק – תרצו להתאים את הכד לעציץ בצורה האסתטית ביותר.

איך לבחור כדים לגינה?

1. ספק – ראשית, אתם רוצים להיות בטוחים שאתם מזמינים כדים מספק אמין שמספק מוצרים
איכותיים ומשלוח עד אליכם.
2. גודל – כפי שאמרנו קודם לכן, גודל הכד תלוי באופי השימוש הצפוי בו. ניתן להתייעץ עם הצוות המקצועי שלנו בנושא לפני הרכישה.
3. עיצוב – הצבע והצורה של הכד בונים את העיצוב שלו ובחירה נכונה שלהם תשפר את נראות הגינה וההרגשה בה. ניתן להתייעץ עם גנן או אדריכל גינות מקצועי לעיצוב הגינה שלכם.
4. מחיר – אתם לא רוצים לשלם את המחיר הגבוה ביותר עבור הכדים אך גם לא לשלם מחיר זול מדי עבור מוצר לא איכותי שייהרס לכם תוך זמן קצר ממזג האוויר.